Nytt år, ny webb! (utveckling pågår)
Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed
cirkeltraningspass helkropp

Cirkelträningspass helkropp

Ibland vill man slippa tänka och bara göra! Idag bjuder jag på ett cirkelträningspass för helkropp.

Ungefär så; du slipper tänka men kan enkelt göra, fungerar mina cirkelpass som jag med jämna mellanrum lägger upp här. Ibland har jag tränat dem själv och ibland komponerar jag dem med dig i åtanke. Detta pass har jag tränat i veckan och jag vill tipsa dig om att verkligen tuffa till det i övningarna. Med två minuters vila mellan varje varv hinner du återhämta dig, så våga tänj på gränserna lite, alright?

Cirkelträningspass helkropp

Uppvärmning 5 minuter rodd eller annan konditionsmaskin i gymet!

cirkeltraningspass helkropp

Hur gör du det tyngre och tuffare?

Högre boxjump – låt dig själv ladda lite för hoppen och satsa på höjd istället för tempo. Burpees – lägg till klapp över huvudet och hopp, inte bara att ställa dig upp. Rodd: Välj en tyngre stång! Höftlyft med fötterna på medicinboll, testa att rulla ut och rulla in bollen också, efter höftlyftet. Fällkniven: Håll en lätt vikt i händerna.

Lycka till med passet!

 

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed
Magiska träningshelger!
Klicka nedan för att se vilka bokningsbara träningshelger & events som finns just nu!